Субота, 18.05.2024, 23:22
Устянська ЗОШ І-ІІ ступенів
Миколаївської міської ради
Стрийського р-н
Львівської обл
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 2
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Устянська ЗОШ І-ІІ ступенів Миколаївської міської ради збудована у 1986 році. Будівля школи двоповерхова з білої-силікатної цегли де може навчатися 200 учнів. Дах перекрито шифером. Стан будівлі школи та її приміщень відповідає державним санітарним правилам та нормам. Щороку комісією по школі здійснюється огляд будівлі школи зовні і в середині з метою виявлення і ліквідації травмонебезпечних об’єктів про, що складаються відповідні акти готовності школи до роботи. З метою підтримання приміщень у належному стані кожного року проводиться поточний ремонт, а також роботи, які дозволяють на перспективу зменшити витрати на утримання приміщення.

Шкільна та пришкільна територія знаходиться у задовільному стані. По периметру території школи, яка обгороджена, висаджено декоративні кущі та дерева. Частина навколишньої території школи покрита залізобетонними плитами. Перед фасадною стіною розбито квіткові клумби. До господарської зони, де знаходиться котельня та забетонований майданчик для сміттєзбірника, є окремий в’їзд.

На території школи розміщені два спортивні майданчик: один (із штучним покриттям), другий (звичайний) і спортивні споруди, а також встановлено вуличні тренажери. У школі функціонують: спортзал, навчальна майстерня комбінованого типу, комп’ютерний клас із доступом до мережі Інтернет, бібліотека, 4 класні кімнати для учнів 1-4 класів та 5 для 5-9 класів, хімічно-фізичний кабінет. Класні кімнати початкової школи оформлені відповідно до вимог НУШ.

У приміщенні школи є діюча їдальня, яка забезпечує безкоштовним харчуванням учнів 1-4 класів і буфет для 5-9 класів.

Приміщення та територія закладу освіти облаштовані з урахуванням принципів універсального дизайну (облаштовано пандус). Оскільки однією з важливих умов для освітнього процесу є безпечне та комфортне освітнє середовище.

Необхідність у поповненні матеріальної бази школи:

  1. Капітальний ремонт покрівлі школи
  2. Утеплення фасаду.
  3. Заміна шкільної огорожі.
  4. Оновлення для хіміко-фізичного кабінету
  5. Оновлення меблів для учительської
  6. Оновлення матеріальної бази їдальні
  7. Технічні засоби для виконання лабораторних робіт хімії та фізики
  8. Мультимедійний комплекс для учнів 5-9 класів.

Основна діяльність школи спрямована на створення умов для реалізації державної політики у сфері освіти, виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Указів Президента України від 25.06.2013 № 344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», від 18 травня 2019 року № 286/2019 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції Нової Української школи, Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища в новій українській школі, Стратегії національно-патріотичного виховання, затвердженої Указом Президента України від 18 травня 2019 року № 286/2019.

Здобувачі освіти та працівники Устянської школи обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх. У школі проводяться навчання/інструктажі педагогічних працівників, здобувачів освіти та обслуговуючого персоналу. У разі нещасного випадку педагогічні працівники та керівництво закладу діють у встановленому законодавством порядку.

Для чіткої роботи у сфері булінгової профілактики існує низка документів. Практичним-психологом та класними керівниками періодично проводиться профілактична робота щодо протидії булінгу серед учасників освітнього процесу.

У закладі освіти оприлюднено правила поведінки для учнів, спрямовані на формування позитивної мотивації в поведінці. Усі учасники освітнього процесу ознайомлені з ними та більшість дотримується їх.

Переважна більшість здобувачів освіти та їх батьки поінформовані закладом освіти щодо безпечного використання мережі Інтернет. Систематично ведеться робота на годинах спілкування, уроках, загальношкільних батьківських зборах.

У закладі освіти формуються наскрізні навички здорового способу життя та екологічно доцільної поведінки в здобувачів освіти в освітньому процесі. Бібліотека закладу освіти використовується не лише для зберігання літератури. Періодично в закладі проводяться бібліотечні уроки, готуються книжкові виставки до заходів, знаменних та пам’ятних дат.

У 2020-2021 навчальному році в школі працювало 18 педагогів та 1 психолог. Із них:

Мають педагогічне звання: Старший учитель – 4;

  • Учителів з вищою категорією – 4;
  • Учителів спеціалістів I категорії – 7;
  • Учителів спеціалістів II категорії –3;
  • Спеціалістів – 4
  • Бакалаврів — 1

          Проводилася робота з організації та проведення атестації педагогічних працівників. Сформовано атестаційну комісію, згідно планом проводилися її засідання, на яких розглянуто Положення про атестацію педагогічних працівників, затверджено списки працівників, що атестуватимуться, план заходів з проведення атестації, план роботи атестаційної комісії.

          Відповідно до п.6.1. Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010р. №930, на підставі рішення атестаційної комісії І рівня та атестаційної комісії ІІ рівня було прийняте рішення про присвоєння кваліфікаційної категорії:

«спеціаліст вищої категорії» – 1 ( Корда В.І.);

«спеціаліст другої категорії» – 1 (Кос К.М.);

підтверджено раніше присвоєні кваліфікаційні категорії:

«спеціаліст вищої категорії» – 1 (Бахорський В.Є.);

«спеціаліст» – 1 (Клим М.С.);

За підсумками атестації присвоєно та підтверджено педагогічне звання

“старший учитель” -2 (Бахорський В.Є. та Клим М.С.)

            З метою підвищення свого фахового рівня, рівня кваліфікації, учителі школи здійснювали згідно з планом підвищення кваліфікації. Протягом навчального року проходили курсову підготовку на базі Львівського ОІППО за дистанційною формою навчання: 10 педагогів, НУ “Львівська Політехніка”. А також вчителі брали участь у вебінарах, онлайн конференціях, семінарах на платформах ТОВ “Едюкейшнал Ера”, ГО “Прометеус” та інші підтвердженням чого є отримані сертифікати. Педагоги звітували про підвищення кваліфікації та підготовку атестаційних матеріалів на засіданнях шкільних методичних об’єднань та педагогічної ради.

Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти за 2020-2021 навчальний рік переважно достатній і середній. Про це свідчить аналіз результатів контрольних робіт в 5-9 класах на яких більш ніж половина учнів отримала результати достатнього і середнього рівня.

Система контролю та оцінювання навчальної діяльності учнів не обмежувалась вузькою метою – перевіркою засвоєння знань та вироблення умінь і навичок. Вчителі-предметники розвивали в учнів уміння перевіряти та контролювати себе, вчили критично оцінювати свою діяльність, встановлювати помилки та знаходити шляхи їх усунення. Контроль та самооцінка результатів навчання є обов’язковими компонентами процесу навчання. А сутність перевірки результатів навчання це виявлення рівня засвоєння знань учнями, які відповідають державному стандарту. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів оприлюднено на сайті закладу та на інформаційних стендах у навчальних приміщеннях, де навчаються учні 5-9 класів.

Вчителі під час формувального оцінювання розвивають культуру спільного обговорення в класі, навички критичного і творчого мислення учнів, а також створюють середовище, що заохочує учня запитати. Формувальне оцінювання - шлях до успішного навчання. Учителі-предметники приділяють велику увагу формуванню в учнів позитивної самооцінки, бажання навчатися. Під час навчального процесу вчителі не дають учням зневіритись у своїх силах, заохочують учнів максимально проявляти свою ініціативу, самостійно думати і працювати. Для цього створюють проблемні ситуації на уроках. Тому, що там де немає вибору, немає мислення. Вчителі звертають увагу на те, щоб учні не боялись припуститись помилки. Адже на помилках вчиться. З цією метою вчителі використовують нестандартні початки уроків, де учні включаються в колективні форми навчання, використовуються різні інтерактивні технології, творчі завдання, створюють ігрові ситуації, мультимедійні презентації.

         Робота з обдарованими дітьми в Устянській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів планувалася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», проте епідеміологічна ситуація внесла свої корективи тому учні школи у 2020-2021 навчальному році не брали участі у районних змаганнях, конкурсах та предметних олімпіадах.

Проте 20 учнів початкової та середньої ланки взяли участь та стали призерами у міжнародному інтерактивному учнівському природничому конкурсі “Колосок”

В Устянській ЗОШ І-ІІ ступенів ведеться науково-методична робота, у 2020-2021 навчальному році педагогічний колектив школи продовжив роботу над науково-методичною проблемою «Формування в учнів особистісних ознак громадян України, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури». Однією із організаційних форм групової роботи є методичні об’єднання вчителів.

 У школі в 2020-2021 навчальному році відповідно до затверджених планів працювали такі методичні об’єднання:

Методичне об’єднання природничо-математичного циклу (Голова МО – Корда В.І.)

Методичне об’єднання суспільно-гуманітарного циклу (Голова МО – Якимишин З.В.)

Методичне об’єднання художньо-естетичного циклу (Голова МО – Клим М.С.)

Методичне об’єднання класних керівників (Голова МО – Бахорська Г.О.)

            Засідання методоб’єднань проводилися згідно планом, розглядалися теоретичні питання, був даний ряд відкритих уроків вчителями, які атестувалися, а саме: Бахорським В.Є., Климом М.С. і Кордою В.І. та іншими вчителями Борщевською М.Є, Якимишин З.В. Методична робота з педагогічними працівниками реалізовувалася через традиційні та індивідуальні форми роботи. Для поширення педагогічного досвіду вчителями організовуються круглі столи, а саме в минулому році вчителі Вацюк Р.І. та Щепаняк С.І. ділилися інформацією про вдосконалення та застосування дистанційних форм навчання, яку отримали під час вебінарів. Всі матеріали, доповіді, інформації, які заслуховувалися на засіданнях ШМО, систематизовано в папках за розділами. Керівниками ШМО зроблено детальний аналіз роботи за навчальний рік.

            Під час дистаційного навчання вчителі використовували доробки інших педагогів, а також і власні розробки на сайтах «Всеосвіта» Корда В.І., «LearningApps» Корда В.І.. Бахорська Г.О., «На Урок» Щепаняк С.І.

            За останні роки кількість школярів з особливими освітніми потребами зростає, а тому існує тенденція до збільшення інклюзивних класів і виникає нагальна потреба в забезпеченні учнів з особливими освітніми потребами якісною освітою. У 2020-2021 році було створено два класи (7 та 1 класи) інклюзивного навчання для трьох дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання для учнів організовано з дотриманням вимог чинних нормативно-правових документів, що регулюють питання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» (зі змінами та доповненнями), Постанова КМУ від 21.08.2019 р.№773 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 23 квітня 2003 р. №585», листа МОН від 31.08.2020року № 1/9-495 “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році”. Для організації інклюзивного навчання цих дітей у нашій школі створено належні умови: призначено 3 асистенти вчителів з інклюзивним які здійснюють соціальний супровід дітей, для проведення корекційно-розвиткових занять - логопеда, практичного психолога, реабілітолога. Навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням здійснюється відповідно до робочого навчального плану загальноосвітнього навчального закладу, складеного на основі типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами. На основі цього розроблений індивідуальний навчальний план для дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням висновку ІРЦ про комплексну психологопедагогічну оцінку розвитку дитини. Оцінювання результатів навчання учня з особливими освітніми потребами в закладах освіти здійснюється згідно із загальними критеріями оцінювання та з урахуванням індивідуального навчального плану Діти мають можливість користуватися спортивною залою, комп’ютерним кабінетом, відвідують бібліотеку та їдальню. Для навчання дітей з особливими освітніми потребами в колективі створене демократичне середовище, вчитель визначає спільно з іншими педагогічними працівниками рівень досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПP, з батьками дітей є співпраця, вони беруть участь у розробці ІПР, фахівцями використовуються диференційований та індивідуальний підхід.

Першочергові заходи з виконання пріоритетних завдань школи на 2021-2022 навчальний рік

  •  забезпечити безперервний навчально-виховний процес у школі та охоплення всіх дітей шкільного віку якісним навчанням з урахуванням попиту в освітніх послугах;
  •  створення позитивної мотивації до засвоєння знань;
  •  розвиток розумових здібностей учнів, їх емоційно-вольової сфери, пізнавальної активності та самостійності, здатності до творчості, самовираження і спілкування;
  •  розвиток навичок взаємодії у сім’ї, колективі, суспільстві шляхом активного спілкування із соціальним оточенням, накопичення досвіду комунікативної діяльності, дотримання правил толерантної поведінки, співпереживання і солідарності з іншими людьми у різноманітних життєвих ситуаціях;
  •  використання у повсякденному житті досвіду здоров’язбережувальної діяльності для власного здоров’я та здоров’я інших людей. (директор, адміністрація, співробітники)

Навчальна робота

1. Підвищити результативність участі в предметних олімпіадах і конкурсах на районному рівні.(ЗДНВР, вчителі - предметники)

2. Здійснювати підтримку і педагогічний супровід обдарованих дітей. (ЗДНВР, учителі – предметними, класні керівники)

3. Підвищити відповідальність у веденні шкільної документації з метою зниження кількості порушень.(ЗДНВР)

Виховна та соціальна робота

1. Забезпечити безумовне виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників НВП. (педагог-організатор, класні керівники).

2. Виховувати дітей у дусі любові до Батьківщини, родини, школи.(ЗДНВР, класні керівники).

3. Продовжувати профілактичну роботу з правового виховання. (ШРПП, класні керівники).

4. Виховання гуманної, соціально активної особистості, яка усвідомлює свою належність до етносоціального та соціально-культурного середовища, здатна розуміти значення життя як найвищої цінності.(педагог-організатор, класні керівники)

5. Виховання в учнів потреби у здоров’ї, що є важливою життєвою цінністю, свідомого прагнення до ведення здорового способу життя.(педагог-організатор, класні керівники).

Методична робота

1. Вивчення та творче використання всіх нормативних програмно-методичних документів, досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки; методики виховання, психології, етики, здійснювати педагогічне наставництво серед молодих учителів. (ЗДНВР, ШМО)

2. Здійснення заходів щодо підвищення культури співробітництва педагогів різних поколінь. (ЗДНВР, ШМО)

3. Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності педагогів та здійснення керівництва їх творчою діяльністю. (ЗДНВР, ШМО)

4. Посилення мотивації педагогів на освоєння інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання. (ШМО)

5. Удосконалення та активізація роботи з обдарованими дітьми. (ШМО)

Господарча діяльність

1. Скласти загальношкільний план оновлення матеріальної бази та ремонту учбових кабінетів.

2. Забезпечити поповнення матеріальної бази для продовження комп'ютеризації усіх ланок діяльності школи.

Адміністративна діяльність

Забезпечити адекватну оцінку особистого внеску кожного співробітника до результатів роботи школи. (Адміністрація, ПК)

Основні напрями роботи школи:

- дотримання навчальним закладом вимог державних стандартів освіти;

- якість підготовки навчальним закладом учнів;

- організація у навчальному закладі навчально-виховної, навчально-методичної і наукової роботи;

- ефективність використання навчальним закладом педагогічного та науково-педагогічного потенціалу;

- забезпечення розвитку та ефективність використання навчальним закладом матеріально-технічної бази;

Документами, які визначають юридичну можливість упровадження в навчальному закладі державно-громадського управління, є:

• Конвенція про права дитини (прийнята Генеральною асамблеєю ООН 20 листопада 1989 р., для України чинна з 27 вересня 1991р.);

• Конституція України (прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996 р.);

• Закон України "Про повну загальну середню освіту" (від 16 січня 2020 р.);

• Статут школи;

• Статут учнівського самоврядування;

У школі станом на 01.09.2021р. навчається 119 учнів.

у 1-4 класах–50 учнів.

у 5-9 класах-69 учнів.

У 2021/2022н.р.призначено класними керівниками

  1. перший клас — Дуфанець І.В.                                  5. п'ятий клас - Щепаняк С.І.
  2. другий клас – Леус М.В.                                            6. шостий клас - Вацюк Р.І.
  3. третій клас – Федів О.С.                                                7. сьомий клас - Якимишин З.В.
  4.  
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024

uCoz